Toplam 2 Sayfadan Sayfa 1 12 SonuncuSonuncu
Toplam 15 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Köyler hakkında yardım

  1. #1

    Exclamation Köyler hakkında yardım

    Arkadaşlar ben oyuna yeni başladım.Tecrübeli arkadaşlar bana yardım ederse çok sevinirim.

    1) Oyuna başladığımız köyde hangi binaları yapmalıyım. (alıcağım köyler düşünerek cevap verirseniz sevinirim.)
    2) Galya olarak hangi askeri basmalıyım ve hangi askerleri geliştirmeliyim.
    3) Hangi askeri nasıl bi köyde cıkarmalıyım.
    4) 15 tarlalı bi köyde sadece mancınık ve saldırı askeri basmak istiyorum. Hangi binları kurmalıyım. (gereksinimler hariç)
    5) Son olarak 5 tane köyüm olduğunu düşünürsek köylere hangi binları kurmalıyım.

    Saygılarımla.
    Bol Yağmalar.

  2. #2
    Üye baabaabaa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıt Tarihi
    04.11.2009
    Konum
    Karagümrük
    Mesajlar
    2,076

    Varsayılan

    Alıntı thedemrole kullanıcısından alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar ben oyuna yeni başladım.Tecrübeli arkadaşlar bana yardım ederse çok sevinirim.

    1) Oyuna başladığımız köyde hangi binaları yapmalıyım. (alıcağım köyler düşünerek cevap verirseniz sevinirim.)
    2) Galya olarak hangi askeri basmalıyım ve hangi askerleri geliştirmeliyim.
    3) Hangi askeri nasıl bi köyde cıkarmalıyım.
    4) 15 tarlalı bi köyde sadece mancınık ve saldırı askeri basmak istiyorum. Hangi binları kurmalıyım. (gereksinimler hariç)
    5) Son olarak 5 tane köyüm olduğunu düşünürsek köylere hangi binları kurmalıyım.

    Saygılarımla.
    Bol Yağmalar.

    Bu soruların cevapları cok uzun olur yazarsam en iyisi siz burayı okuyun bütün sorularınızın cevapları burada mevcuttur;Travian Nedir - Nasıl Oynanır,
    Yeni başlayanlar,sorularınızın cevapları burada,lütfen önce burayı okuyun.
    Multihunter'la İletişim; Küfür, Multi ve Program Bildirme
    Irkların Kendilerine Göre Avantajları Ve Dezavantajları
    Özet | Forum | Chat | Saldırılar | Haberler | Seçenekler [Resimli Anlatım]
    Tuzakçı
    -aramıza hoşgeldiniz
    baabaabaa tarafından (18-09-2010 Saat 16:21) değiştirildi.


  3. #3

    Varsayılan

    Yardımcı olduda ben daha ayrıntılı öğrenmek istiyorum

  4. #4
    Üye
    Kayıt Tarihi
    19.06.2010
    Konum
    Ben de Bilmiyorum Kayboldum!!!
    Mesajlar
    1,089

    Varsayılan

    1)ilk başta üretim alanları,depo,tuzakçı ve sığnak binalarını yapmalısınız.
    2)eğer galya iseniz üretimleriniz yükseldikten sonra toytat basıp yağma yapın ve phalanx savunma yapın
    3)ilk köyünüzde savunma 2. köyünüzde saldırı askeri basmak daha mantıklıdır.savunma köylerinde phalanx+duryid(arada heduan)saldırı köylrinde kılıçlı+ heduan(arada toytat)üretin.
    4)eğer 15 tarlalınız merkez değilse büyük kışla ve ahır dök ve ticaret merkezi kurun
    5)bu size kalmış.
    Minecraftcıların yeri. TIKLA

  5. #5

    Varsayılan

    bana kalırsa köylerde gereksiz binalar olucak ben onun için sordum. mesela 15 tarlalı köyüm merkez. hammadeler 20 de. ve hedeun ve mancınık basıcam. Akademi ahır ve tamirhaneden başka hangi yapıları yapmalıyım bunu gibi ayrıntılı bi cevap bekliyorum.

  6. #6

  7. #7
    Üye katok - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıt Tarihi
    26.10.2009
    Konum
    ISPARTA
    Mesajlar
    1,716

    Varsayılan

    Alıntı thedemrole kullanıcısından alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar ben oyuna yeni başladım.Tecrübeli arkadaşlar bana yardım ederse çok sevinirim.

    1) Oyuna başladığımız köyde hangi binaları yapmalıyım. (alıcağım köyler düşünerek cevap verirseniz sevinirim.)
    2) Galya olarak hangi askeri basmalıyım ve hangi askerleri geliştirmeliyim.
    3) Hangi askeri nasıl bi köyde cıkarmalıyım.
    4) 15 tarlalı bi köyde sadece mancınık ve saldırı askeri basmak istiyorum. Hangi binları kurmalıyım. (gereksinimler hariç)
    5) Son olarak 5 tane köyüm olduğunu düşünürsek köylere hangi binları kurmalıyım.

    Saygılarımla.
    Bol Yağmalar.
    1-Sen saldırı istiyorsun o yüzden ilk asker+üretim yani kışla ve üretim alanlarına odaklarn.
    2-ilk olarak phalanx tabiki sonra yağma için toyton savunma için druıd ve heduan saldırı için son asker.
    3-heduan,koçbaşı,mancınık,toyton gibi pahalı askerleri 15 veya 9 tarlalı da çıkartmalısın.
    4-Ekemk fırını,değirmen gibi tahılı artıtracak seyler ayrıca pazar 1. koyunuzden hammadde atabilirsiniz.
    5-1.köydeki binaların hemen hmen hepsini kurmalısınız ana binalar özellikle pazar yeri,sığınak,tuzakçı gibi.

    iyi günler

    arama yapmanız iyi olur
    Ψ Oyun Kuralları & Forum Kuralları Ψ-----------------------------------------------------------------------Gs

  8. #8

    Varsayılan

    Soruların tam anlaşılması için örnek vericem. Oyuna başladığım köyün binları şöyle.
    Merkezi Bina 10
    Akademi 15
    Ahır 7
    Tamirhane 7
    Kışla 10
    ben bu köyde sadece yağma askeri basıcam 2. köyüm ise 15 tarlalı orayı merkez yapıcam. Şimdi 1. köyde hangi binalar gereksiz ve hangi binalar eksik. Aynı şekilde 15 tarlalı köyede sadece mancınık ve hedeun basıcam buna göre hani binalar gereksiz olur.

  9. #9
    Üye iskenderunlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıt Tarihi
    26.10.2009
    Konum
    Öğrenci İşleri
    Mesajlar
    2,764

    Varsayılan

    Alıntı thedemrole kullanıcısından alıntı Mesajı göster
    Soruların tam anlaşılması için örnek vericem. Oyuna başladığım köyün binları şöyle.
    Merkezi Bina 10
    Akademi 15
    Ahır 7
    Tamirhane 7
    Kışla 10
    ben bu köyde sadece yağma askeri basıcam 2. köyüm ise 15 tarlalı orayı merkez yapıcam. Şimdi 1. köyde hangi binalar gereksiz ve hangi binalar eksik. Aynı şekilde 15 tarlalı köyede sadece mancınık ve hedeun basıcam buna göre hani binalar gereksiz olur.
    Öncelikle her binanın özelliği var.Tabi bir köyünde Elçilik kurmusan kalkıp 2.köyünede Elçilik Binası kurma Nüfus ve Kültür Puanından başka işe yaramaz.Diğer binalar Silah Dökümhanesi,Zırh Dökümhanesi Akademi bunlar önemli bunları seviye 20 ye kada getirmelisiniz ve yıkmalısınız artık işe yaramıyacaklardır çünkü.
    Ve Sığınak kurma zaten yer cok gereksiz bina yok fazla kurulmadıkca
    Yok da ne demek?.. O bir ''var'' olmak gerek... Tam yokta, yok da yoktur. Öyleyse ''yok'' bir ''var''ın var ettiği var... Bir ''var''ki, yalnız o var, gerisi yok, yok da yok... Yok da o ''var''ın icadı...

  10. #10

    Varsayılan

    biraz daha anlaşılır yazarsanız sevinirim.

Toplam 2 Sayfadan Sayfa 1 12 SonuncuSonuncu

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •